Հայկական ավիացիան մնում է ԵՄ «սև ցուցակում», սակայն անվտանգության սպառնալիքներ չկան

Եվրահանձնաժողովը նշել է տեխնիկական թերությունները, թռիչքներին սպառնալիք չի հայտնաբերվել

Եվրոպական հանձնաժողովը, ամփոփելով 2025 թվականի սեպտեմբերին Հայաստան կատարած այցի արդյունքները, Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի և երկու հայկական ավիաընկերությունների աշխատանքներում չի հայտնաբերել այնպիսի խախտումներ, որոնք կարող էին սպառնալ թռիչքների անվտանգությանը։ Այս մասին հայտնել է ՔԱԿ ղեկավար Միհրան Խաչատրյանը։ Չնայած դրան, հայկական փոխադրողները 2020 թվականից մնում են ԵՄ «սև ցուցակում» և չեն կարող առևտրային չվերթներ իրականացնել Եվրամիության օդային տարածքում։

Ցուցակում ընդգրկվելու վերաբերյալ եզրակացությունը կատարվել է Եվրոպական ավիացիոն անվտանգության գործակալության (EASA) զեկույցների հիման վրա։ DG MOVE-ի վերջին աուդիտը բացահայտել է միայն տեխնիկական թերություններ, որոնք կապված են որակի վերահսկման համակարգի թերի ներդրման հետ։ Դիտողությունների մի մասն արդեն վերացվել է, մնացածի վերաբերյալ իրականացվում է ուղղիչ գործողությունների պլան, որը ԵՄ է ներկայացվել հոկտեմբերի 27-ին։ Արդյունքները քննարկվել են ԵՄ թռիչքների անվտանգության կոմիտեի նոյեմբերյան նիստում, Հայաստանը ցուցակից հանելու վերաբերյալ պաշտոնական որոշում դեռ չկա։

Բացի այդ, ԵՄ-ն Հայաստանին առաջարկել է «թվինինգ» ծրագիր. 2026 թվականի սկզբից Միության երկրների փորձագետները կօգնեն ՔԱԿ-ին ամրապնդել քաղաքացիական ավիացիայի համակարգը և ներդնել եվրոպական կանոնակարգերը, ինչը պետք է բարձրացնի ստանդարտներին համապատասխանությունը և արագացնի ապագայում սահմանափակումների հնարավոր վերացումը։