Հայաստանը կարող է դառնալ տրանսպորտային մեգանախագծերի առանցքային մասնակիցը

Փորձագետն առաջարկել է երկրի շրջափակման վերացման մոդել՝ կայուն խաղաղության և տնտեսական աճի համար

Հայաստանը, շնորհիվ իր ձեռնտու աշխարհագրական դիրքի, կարող է ինտեգրվել «Հյուսիս-Հարավ», Հնդկաստան-Եվրոպա, «Մեկ գոտի, մեկ ճանապարհ» և Պարսից ծոց-Սև ծով միջազգային տրանսպորտային միջանցքներին։ Հայ-չինական տնտեսական հարաբերությունների զարգացման հանձնաժողովի նախագահ Ռուզաննա Մալխասյանի կարծիքով, դրա համար անհրաժեշտ է իրականացնել Հարավային երկաթուղու լայնածավալ նախագիծը և արդիականացնել հայկական գոյություն ունեցող մայրուղիները՝ ապահովելով Արևելք-Արևմուտք և Հյուսիս-Հարավ լիարժեք միացումը երկրի տարածքով։

Հարավային երկաթուղու նախագիծը, որի երկարությունը 305 կմ է՝ 64 կամուրջներով և 60 թունելներով, թույլ կտա տարեկան մինչև 25 միլիոն տոննա բեռ տեղափոխել Գագարին և Ագարակ կայարանների միջև՝ կրճատելով գոյություն ունեցող երթուղիները 44 կմ-ով։ Այն կապահովի Սև ծովի և Պարսից ծոցի նավահանգիստների ուղիղ կապը՝ ստեղծելով տնտեսապես արդյունավետ տրանսպորտային միջանցք Ռուսաստանի, Չինաստանի և Իրանի մասնակցությամբ և կդառնա մատակարարման գլոբալ շղթայի մի մասը։

Մալխասյանը նշում է, որ գոյություն ունեցող Զանգեզուրի ճանապարհը չի ապահովում լիարժեք շրջափակման վերացումը և ծառայում է նեղ շահերին, մինչդեռ Հարավային երկաթուղու և այլ տրանսպորտային նախագծերի ինտեգրումը հիմք կստեղծի տարածաշրջանում երկարաժամկետ խաղաղության, տնտեսական զարգացման և ՇՀԿ երկրների կայուն փոխգործակցության համար՝ ամրապնդելով գլոբալ շահերը և կանխելով աշխարհաքաղաքական լարվածությունը։

Աղբյուրներ
golosarmenii

Այժմ գլխավորում