Ինչո՞ւ է հետաձգվում Երևանում «Աջափնյակ» մետրոյի կառուցումը

Նշվել են պաշտոնական պատճառները

Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը բացատրել է «Աջափնյակ» մետրոյի կայարանի կառուցման հետաձգումը և պատմել, թե բյուջեից հատկացված միջոցներն ուղղվել են որտեղ։ Սկզբում նախագծի մեկնարկը նախատեսված էր 2024 թվականին, այնուհետև ժամկետները տեղափոխվեցին 2025-ի վերջ, իսկ ավելի ուշ՝ 2026 թվական։

Քաղաքային խորհրդի անդամ Աննա Ավետիսյանը նշել է, որ 2025 թվականին նախագծին հատկացվել է 9,6 մլրդ դրամ, սակայն արդյունքում թողել են ընդամենը 1,4 մլրդ, իսկ 2026 թվականին ավելացրել են ևս 2 մլրդ։ Ավինյանը պարզաբանել է, որ գրեթե 7 մլրդ դրամն ուղղվել է տրանսպորտի զարգացմանը, այդ թվում՝ 45 նոր 12 մետրանոց տրոլեյբուսների գնմանը, որոնք քաղաք կժամանեն 2026 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին։

Քաղաքապետը «Աջափնյակ» կայարանի կառուցումն անվանել է Հայաստանի նորագույն պատմության մեջ ամենաբարդերից մեկը՝ ռիսկի բարձր մակարդակով։ Նախագծի իրականացման համար անհրաժեշտ է հատուկ մրցութային ընթացակարգ՝ հաշվի առնելով FIDIC-ի սկզբունքները՝ շինարարության կառավարելիությունն ապահովելու համար։

2026 թվականին հատկացված 2 մլրդ դրամը կուղղվի ինժեներատեխնիկական հսկողությանը և հողերի օտարմանը։ Ավինյանը ընդգծել է, որ նոր կայարանը կդառնա տրանսպորտային հանգույց, որը կկարողանա մետրոյի ուղևորահոսքն ավելացնել 22-25%-ով։

Երևանի մետրոպոլիտենը, որը հիմնադրվել է 1981 թվականին և ներառում է 13,4 կմ ընդհանուր երկարությամբ 10 կայարան, շաբաթական տեղափոխում է ավելի քան 500 հազար ուղևոր։ «Աջափնյակ» կայարանի կառուցման ընդհանուր արժեքը գնահատվում է մոտ 50 միլիոն դոլար, նախագծանախահաշվային փաստաթղթերը պատրաստել է ռուսական «Метрогипротранс» ընկերությունը, իսկ կապալառուի ընտրությունը սպասվում է մինչև 2025 թվականի վերջ։